.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد 20 درصدي صادرات از گمركات مازندران

مديركل گمركات مازندران از رشد 20 درصدي صادرات در فروردين ماه از گمركات اين استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل گمركات مازندران، احمد كارگري افزود: در نخستين ماه امسال، 99 هزار و 104 تن انواع كالا شامل سيمان، كلينگر، روغن نباتي، گل و گياه و مواد معدني به ارزش 19 ميليون و 572 هزار دلار از گمركات مازندران به مقصد كشورهاي جهان مانند روسيه، عراق، افعانستان، فرانسه، اتريش و كشورهاي آسياي ميانه صادر شد.
وي تصريح كرد: صادارت كالا از مازندران در مقايسه با فروردين ماه سال گذشته از لحاظ وزني رشد 20 درصدي و از لحاظ ارزشي 68 درصد رشد را نشان مي‌دهد.
مديركل گمركات مازندران اظهار داشت: همچنين طي فروردين ماه سال 90 از طريق اين گمركات 24 هزار تن انواع كالا شامل گازوئيل، كاست و تكيه گاه فلزي به ارزش 16 ميليون و 869 هزار دلار به مقصد افغانستان، امارات، چينريال پاكستان و... ترانزيت خارجي شده است كه نسبت به مدت مشابه در سال 89 از نظر وزني 57 درصد و از لحاظ ارزشي بيش از 100 درصد رشد داشته است.
كارگري ادامه داد: طي همين مدت معادل 171 هزار تن انواع كالاهاي وارداتي شامل آهن، تخته، كاغذ، كك، جو و... به ارزش 106 ميليون و 495 هزار دلار از كشورهاي مختلف شامل روسيه، چين و پاكستان و ... وارد گمركات مازندران شده است كه از لحاظ ارزشي 49 درصد رشد داشته است.
وي همچنين از افزايش 9 درصدي درآمد گمركات مازندران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و خاطرنشان كرد: درآمد گمركات مازندران از مرز 66 ميليارد و 452 ميليون ريال گذشت.
مديركل گمركات مازندران تصريح كرد: در فروردين ماه سال جاري مازندراني‌ها بيش از يكهزار و 3 كيلوگرم به ارزش 22 هزار دلار هديه و سوغات دريافت كردند و در حدود 738 كيلوگرم به ارزش 4 هزار دلار هديه و سوغات اهدا كردند كه در مقايسه با مدت مشابه از لحاظ ارزشي 8 درصد رشد اشته است.
وي در پايان بيان داشت: طي همين مدت 12 هزار و 360 نفر از فرودگاه گمرك مازندران وارد استان شده و 15 هزار و 600 نفر از همين طريق از مازندران خارج شده‌اند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.